Про літо

Сонячний, барвистий літній ранок.

Я йду у своїх справах,

а мене так стиха чіпає хтось за руку?

Овва, то давній мій знайомий, -

вітерець! Відучора його не бачив.

Трохи спинився, щоб почути

й він не забарився,

розпочинаючи тихенько шепотіти…

Ну дуже тихо, здається щось про літні квіти?

Про їх непересічну красу, як подарунок за боротьбу

у перегонах до світила.

Про туман, що дуже дивний отой пан, -

живе чомусь на однім місці в низині,

з болотом грузним на самоті.

І міг би йти спокійно, вітерець поможе,

але ні…

Про дерева, здається мій новий колега їх навіть трошечки боїться.

Каже стільки сил забирають в нього, коли злапають.

Ніби граючись у верховіттях спокійно собі його тримають.

То мусить кликати на допомогу дядька - сильного вітру, щоби він їх

приструнив, хай стоять спокійно! Не бешкетують!

І ось, знову починає шепотіти, та й далі полетів.

Залишивши мені лише мої думки.

І яскраві літні спогади природної краси…